Friday, June 5, 2009

Why Erotica Designer Studio?




salam kepada smua..

this is the answer of the questions........
sebenonyer aku tak terer english tp hati tu kuat sangat nak menggunakan bahasa omputih..
nama tu diilhamkan oleh aku sendiri pada tahun 2002 sebagai trademark. Pada awalnya, nama tersebut bukanlah erotica designer tetapi "Design Erotica". Bila ramai yang cuba menjejaki aku ngan nama erotica mesti ade yang terkejut BERUK coz paparan yang akan terpapar adalah berunsurkan 18SX. Erotic sebenarnya membawa maksud ghairah atau berahi dan ianya selalu dikaitkan dengan unsur lucah atau sex. Bila aku menjumpai "this word" aku mula terfikir nak menggunakannya dan cuba mengubahnye kepada EROTICA yg membawa maksud menghairahkan. Mybe Erotica xda tsenarai dalam kamus tapi sebab tlalu kreatif akhirnya membawa aku kepada satu penemuan baru... Bagi aku, Design Erotica membawa maksud "rekaan yang menghairahkan". Dalam usaha aku menghasilkan setiap artwork, aku ingin smua orang merasa ghairah (teruja) dengan ape yg aku hasilkan...

How Design Erotica became Erotica Designer?

smuanya ni terjadi last year time aku nak beli URL 4 my own website.. bila search www.designerotica.com da pun berdaftar so aku kena cari nama lain on that time... supaya x lari ngan nama yg asal, aku terpaksa terbalikkan nama 2 kepada Erotica Designer yang membawa maksud "keghairahan seorang pereka dlm menghasilkan artworknye".. Akhirnya dapatla jg daftar website aku pd URL www.eroticadesigner.com dan sehingga ke hari ini aku telah menggunakan nama tersebut sebagai Brand Identity aku dalam menghasilkan artwork..

bak kata org, ada apa ngan nama....
ianya adalah simbol semata2 seperti yang anda lihat pada logo di atas. ianya merupakan logo Erotica Designer yg baru yg telah digabungkan ngan objek2 lain...

kini segalanya terjawap...