Thursday, June 11, 2009

Behind the scene "ENGLISH 5 PRESENTATION"

Ermmm citer ni da xpired pun tp ia da menjadi sejarah dlm hidup aku so nak x nak kena citer la jg..
English 5 adalah projek research yg dikendalikan oleh Mr Mustapha.. so kite org kena pilih tajuk masing2 pastu buat research + report + PRESENTATION... HUHUHUHUHU

research ok lg n report pun ok lg tapi bila bab presentation in BI mau x tido mlm dibuatnyer coz memang dr dulu x suke ngan BI. x tau la nape x suke n benda yg melibatkan bahasa mesti aku x suke.. x suke... x suke.. x minat.... x pandai.......

1st class English 1 ngan Mr Mus adlh kelas English yg paling best skali aku penah masuk coz die push aku tuk bercakap even BI aku ni lintang pukang(mcm org kene kejar hantu).. Pas 2 da xder class ngan Mr Mus hingga la Level 5 aku ketemu semula...


Time nak present ari tu aku x tido mlm even slide n report aku da ready tuk dibentang.. Risau semcm jer sedangkan presentation tuk subjek yg lain aku la yg paling sempoi(dlm erti kata lain x sabo nak present).. Present start kul 2pm n time lunch 2 aku langsung x sentuh nasi coz rasa takut smcm jer.. perghhh sampai mcm 2 skali..

aku org ke-2 present time 2 n bila aku start berkata2 smua rasa gementar yg bersarang dijantungku serta-merta hilang. hilang hingga akhir presentation.... huhuhu slamat aku(berkata2 dlm hati)..

aku x budget dpt score yg tinggi tp rupe2nye smua diluar jangkaan. Alhamdulillah n komen dr Mr Mus just aku suke repeat pkataan OK..OK..OK..OK.. coz bg aku smuanye OK. hehehehe

present da lepas tapi final 15hb Jun ni still x lepas... letih nak blajo bahasa ni...
Thanks a lot 4 Mr Mus coz push aku tuk Speak.... Speak... Speak.... n Speak again.....