Wednesday, June 10, 2009

Felda Tunggal, Johor



arghhhh.. da lama rasanyer x coretkan sesuatu tuk tatapan smua. almaklumlah, list yg berlambak membuatkan aku x berkesempatan tuk luangkan masa di dalam diari elektronik aku ni.. Bila baca blog org lain sampai ada yg mengatakan blog mereka berabuk, pelik jg bunyinyer coz bila masa pl blog boleh berabuk..... hehehehehe...

Kali ini aku nak sharing skit trip aku ke Felda Tunggal, Kota Tinggi, Johor pada 30 Mei 2009 baru2 ni. Aku bertolak dari umah dlm kul 7.30am ke Pudu coz bas dijadualkan betolak dlm kul 9.00am. kalo sebelum ni aku pergi sorg je tapi kali ni aku da ade team aku iaitu Napex & Teem. Kitaorg tiba di Johor dlm kul 2 coz kmpg pengantin ni jauh skit.. letih badan duk dlm bas n kete..

Ni adlh 2nd time aku dtg Johor n mlm 30 Mei 2009 pl ada majlis Malam Berinai so mcm biasale  tugas photographer.. shoot & shoot & shoot & finish... abis shoot dlm kul 12mlm pas 2 gatal kaki pl nak p danga bay.. perghhh letih giler time ni.. balik umah dlm kul 5am sedangkan nak shooting pd kul 11am.. Thankz Jono coz sudi bawa round2 Johor....

1 benda yg x kena kali ini aku rasa coz aku mcm x dpt handle event kali ni, byk poss yg aku x buat or mybe aku lupe kot or mybe aku betul2 dlm keletihan ni.. Kebanyakkan Mak Andam yg handle majlis kali ni, aku betul2 x puas hati.....

yg paling tension lg bila kitaorg nak bawa pengantin shooting outdoor coz Mak Andam nak suruh cepat, katanya die da nak balik JB... Dlm plan aku time tu, aku nak bawa pengantin shooting kat tepi pantai tp semuanye tpaksa dibatalkan... Motor Vespa Hijau tu la yg jadi penyelamat tuk potret outdoor aku.. Thanks a lot Pakcik Vespa n gambo ni jg yg akan aku gunakan tuk Photo Frame nnti...

Seperti kebiasaannya, aku sentiasa berharap agar pengantin berpuas ati ngan ape yg mereka dapat nnti..