Wednesday, June 10, 2009

Jengka Pahang

Erm... Ni citer last week n last shooting aku tuk tahun ni kot kat Semenanjung M'sia. Apepun, kat cni la aku blajar dunia wedding photographer n akan ku terusssssskan di negeri kelahiran ku sendiri.. Sabah bah... hehehehe


Ni 1st time shooting kat Pahang n sebelum ni pun aku penah la jg shoot kat Perak, Johor n KL... Bg aku, mana2 pun x kisah yg penting rezki jgn ditolak. Soal untung perkara kedua coz ape yg aku inginkan adlh kpuasan dlm memuaskan hati org... tu yg lebih bermakna buat aku..

Pengantin adlh insan yg same time aku shoot kat Johor baru2 ni iaitu Shida & Hafiizh.. Ape yg buat aku tersenyum bila menantu n pak mertua sehati sejwa.. ade jer lawak sempoi diorg kat atas pelamin.. heheheh bestnyer bila da satu kepala..

Tapi bila balik dari Pahang aku terus sakit... ermmm sedih.. tu ar asyik bedal jer air batu, org offer kopi panas x nak.. hehehehehe Walaupun balik dr Pahang ni aku sakit tp akhirnya aku dpt siapkan semua editing photo dlm masa 4 hari jer.. ni adlh kerja aku yg paling pantas sekali dlm menyiapkan custom album & pocket album.. So by next week smuanyer da siap diprint....

Sebelum terlambat.. Selamat Pengantin Baru kepada Shida & Hafiizh dan semoga hubungan mereka kekal hingga keakhir hayat. Moga2 apa yg mereka impikan dari hubungan ni akan termakbul.. AMIN...