Wednesday, December 23, 2009

SAYONARA EROTICA DESIGNER STUDIO.......

salam kpd smua pengunjung yg btandang ke blog ni.. Da lama kiranya aku x updated blog ni. almaklumla da smakin sibuk skrg dgn tugas harian.. Jgn la terkejut dgn "title" kat atas 2 coz da tiba masanya aku tuk mengkebumikan "EROTICA DESIGNER STUDIO" yg sebelum ni da sinonim dgn TOMHACKERS..

E.D studio tlah byk menyumbang dlm idup aku sjak bkecimpung dlm dunia photography & kini tiba masanya tuk aku bpisah dengannya.. Setiap pertemuan akan diakhiri dgn perpisahan & begini la lumrah idup 1 org makhluk yg b'gelar manusia biasa.... Pertemuan aku dgn E.D Studio tlahpun brusia 4 tahun namun ini smua takdir antara aku ngan E.D Studio yg kini terpaksa memadamkannya buat slama2nya... Tp ia tetap akan mjadi kenangan dlm idup aku coz nama 2 la yg mbawa aku smpai skrg....

Apa2pun kite nantikan kemunculan pengganti EROTICA DESIGNER STUDIO pd TWO 0 TEN...

SAYONARA EROTICA DESIGNER STUDIO.....